Hundens kropssprog og signaler
Tilmeldingsfrist er overskredet

kom og få en rigtig inspirerende aften i selvskab med Susan A. Kjær omkring hundens kropssprog og signaler, hvordan forstår vi vores hund, på den bedste måde og hvad er det vi skal holde øje med. Lær at forstå din hunds kommunikation med dig, andre mennesker og andre hunde, så vi undgår misforståelser og hjælper vores hund til større selvsikkerhed og øget velværd.

Få indsigt i de små signaler fra hunden, som kan gøre en kæmpe forskel i forståelsen af hunden adfærd.

Susan er uddannet instruktør, kredsinstruktør, adfærdskonsulent og dyrlægeeksamineret hundemassør med rehabilitering som speciale og driver eget firma med fokus på hundens fysiske og mentale velfærd

Kom og få en god og inspirerende aften

30.04.2024 kl. 19.00 - 30.04.2024 kl. 21.30
DCH Langeland klubhus